Rollebolle in de Soeverein

Op donderdag 17 februari namen onze kleuters deel aan Rollebolle, een sportieve namiddag in de Soeverein.
Dit is al een traditie van vele jaren, maar er zit nog geen sleet op de formule. De kleuters amuseren zich kostelijk met allerlei bewegingsspelen.
De foto’s werden gemaakt met een gsm-toestel en zijn jammer genoeg niet super van kwaliteit. Toch geven ze een goed beeld van deze geslaagde namiddag.

Grootouderdag aan de Serveasdreef

Foto’s als herinnering aan een fijne uitstap met de grootouders en hun kleinkinderen.

Op  17 november mochten we met de (gratis)bus de aller-gezelligste rit beleven, een wandeling maken door het klankenbos  en smullen van lekkere koekjes en wafels die de kleuters hadden gebakken in de klas.

Uitstap: keitof – 2,5- en 3-jarigen, Ecocentrum de Goren in Mol, 1ste en 2e kleuterklas Warande en Servaesdreef