Verslag Sportdag Slinkerstraat

Net op de tot nu toe warmste dag van het jaar, stond de sportdag voor de leerlingen van de hoofdschool aan de Slinkerstraat gepland…

Het werd dus zweten en veel drinken tussendoor….

De leerlingen begonnen de dag met een sponsorloop ten voordele van Make-A-Wish, de organisatie die wensen van kinderen met een levensbedreigende ziekte tracht waar te maken. Onderbroken door een drank- en rustpauze liepen ze twee keer een kwartier rondjes op het atletiekterrein, waarbij ze zich per ronde lieten sponsoren door familie en vrienden.

Nadien stond er een atletiekwedstrijd op het programma. In de namiddag volgden dan nog boeiende samenwerkingsspelen. Deze warme dag werd afgesloten met een verfrissend ijsje en dat konden onze leerlingen erg appreciëren!

Verslag Sportdag Warande en Servaesdreef

Alle kleuters en leerlingen van het eerste leerjaar verzamelden op woensdag 1 juni aan de Warande voor hun sportdag. Onze turnleerkracht had een heel parcours uitgezet met samenwerkingsspelen. Allemaal spelen dus, die je niet in je eentje kan doen, maar waarbij je al je teamgenoten moet betrekken om succesvol te zijn. De foto’s spreken voor zich!