Tweedaagse Keiheuvel – Nog wat meer foto’s…

Tweedaagse Keiheuvel in Balen

De leerlingen van het vierde leerjaar ruilden op 20 en 21 oktober hun klasje voor de mooie omgeving van de Keiheuvel in Balen. Twee dagen van ’s morgens tot ’s avonds met elkaar optrekken én ’s nachts met zijn allen blijven slapen… Een hele ervaring! Onder leiding van hun juffen Christine en Ellen en begeleid door mensen van de Keiheuvel werd het een bijzondere belevenis. De leerlingen maakten zelf kaas, bakten koekjes, knutselden, maakten een ritje met de ‘Struesselkar’, speelden een speurspel, bezochten een boerderij waar ze actief mochten meehelpen, speelden minigolf, reden met go-carts rond, enz…  Een erg gevulde tweedaagse dus, die de leerlingen en de leerkrachten zeker dichter bij elkaar brachten.