De sint en zijn pieten op school

Vandaag, 2 december, was de Sint op school. Eerst bezocht hij de kleuters aan de Servaesdreef. Nadien waren de kinderen van de Warande aan de beurt. De kinderen van de hoofdschool moesten het langst geduld hebben, maar ook bij hen kwam de Sint langs. De Sint was zeer tevreden met alle dansjes, alle versjes, alle liedjes, alle tekeningen… In verschillende klassen hielden de pieten een rekenwedstrijd met enkele kinderen. En hoewel de pieten heel goed kunnen rekenen, waren het toch steeds de kinderen die de wedstrijdjes wonnen! Sint had voor elke klas een leuk klascadeau bij. Elk kind kreeg ook een mooi doosje met twee grote speculaaspoppen. De Sint benadrukte dat de koeken geen bewaarmiddelen en geen kleurstof bevatten…Hoe het er zoal in de verschillende klassen toeging kan je zien op de bijgaande foto’s!