Knippen voor het goede doel in de kapsalon

Brenne en Lisa knippen voor het goede doel.

Op 19/04/2013 trokken Lisa en Brenne naar het kapsalon.

Daar knipten ze de staart van juf Evy.

De staart was zo’n 25 cm lang en na het knippen werd deze opgestuurd naar de organisatie think pink om pruiken te maken voor kom op tegen kanker.

Een dikke proficiat voor deze kapsters.

Jujutsu – Luca wint goud

Op zaterdag 20/04/2013 werd er in de Soeverein het clubkampioenschap van jujutsu gehouden.

Luca Valkenborgh was ook van de partij.

Met zijn blauwe gordel liet hij zich van zijn beste kant zien.

Hij won alle wedstrijden en behaalde zo goud.

We wensen hem een dikke proficiat.

Europabeurs

Danique met pluim

20 November 2012 was een belangrijke dag voor Danique Peters uit 5B. Op die dag vierde ze haar tiende verjaardag en haar BEPLUIMING. Sinds kort geeft de stad Lommel één keer per maand een pluim aan iemand die iets moois heeft gedaan rond cultuur.

Danique kreeg deze pluim omdat ze reeds enkele prijzen in de wacht heeft gesleept als levend standbeeld. Twee zomers geleden volgde ze cursus levend standbeeld met de grabbelpas. Al snel kwamen de beeldige kriebels en stond ze op beeldig Lommel. Op 30 september deed ze mee aan het wereldkampioenschap in Arnem en daar kreeg ze de prijs van mooiste kinderbeeld.

Wij zijn in ieder geval heel trots op ons levend standbeeld!

Project “Oertijd”

Op 16 oktober trokken de leerlingen van het vijfde leerjaar naar het museum in de Kolonie voor het project oertijd. Hierbij een fotoimpressie!

Danique uit 5B

Danique Peters uit 5b heeft in Arnhem meegedaan aan het World Statues Festival. Daar kreeg ze de prijs voor mooiste kinderbeeld. Ook in Gemert heeft ze de derde prijs gehaald.